[SLUG] Minutes of the Meeting, 2005-11-28 (Belated)

From: Dylan Hardison (dylanwh@gmail.com)
Date: Tue Dec 06 2005 - 16:24:10 EST

On the Tysday, twintie-aicht o november, the twathousand an fift year
o the Common Era,
mony guid fowk o Slugadonia forgaitherit at Sterling Research for a
evenin o daffin (merriment).

Tae haund wis:
* Aaron, the heidsman o St. Petersburg gaitherins.
* Kevin, he's beardit.
* Alex, he's no nakit haithen.
* Peter the alchemist, he'll no cackie on the cludgie waws.
* Spoony, says A am as daft as a yett on a windy day...
* Dylan, masel.
* Mario, the heidsman o Tampa gaitherin, an a suithfu fellow.
* Jonathon, he no talk muckle.
* Mike, he no mynd aw o Hava Nagila. Says peter isna weel in the heid.
* Steve, anither perl programmer. Guid fellow.
* Leonard, a auld freend o mines.
* An twa or sax fowk, A dinna remember thir names.

Awbody maun belike wunner: whit for is Dylan talking like a laland lad?
Haes he haen a nervous breakdoon?
Mebbe.

Nou on wi the storie (withoot muckle fause laland prose).

On the ride tae the gaitherin, Peter said he didn't cackie on the waws
o bathrooms
because the working man haes tae clean it. A said A think it's right
fine o him to no poop on the walls, A did.

Maself, peter, an' spoony arrived at seven. Kevin wis acting as doorman.
As soon as we war sittin', Aaron startit talkin' about things and
asking questions.
Afore this, thou, Aaron and his freend felt the need tae pull ma leg
aboot certain eccentricities.
All in guid fun.

We talked aboot programming languages, belike Perl, PHP, etc. Steve
wanted to know if, being a perl programmer, he should learn PHP. The
general consensus was that if he need tae, he can ken it in an hour.
Masel, A voiced general dislike o PHP, Java, an aw MS languages.
A agreed tha PHP is superior ta ASP.

Somebody said "Java, slow on any platform" which isna sactly true.
It wis a pleasant discussion.

I got lost in my computer, an didna hear the other topics.

Sae, at the end o the gaitherin, a numer o ween went tae the Bohemian Cafe.
It wis maself, spoony, peter, alex, Leonard an his lass, anither
couple, Mario, an Mike.

At the cafe, there was mony joke.
Some of them:

Mike: Do you know what Spoke was? Jewish.
Dylan: NO! He was a Vulcan! From the planet Vulcan!
Peter: He means, what he really was
Dylan: He really was a vulcan! A follower of the peaceful vulcan
philosphy by....
(Lots of people laughing)

Anither detail, wis I didna know why Mike's t-shirt was funny.
It was yellow and had a picture of a woman eating a submarine
sandwich, and said "BJ's subs".

I asked why everyone thought it was funny, which everyone laughed at...
Spoony said she'd tell me later.
Peter said to her, "You'll tell him, eh? With your mouth?"
Spoony then turned red. Quite red.

I should like very much to omit this from these minutes, but that
would be... Dishonest.

Continuing, the after-meeting was also treated to Mario's bizzare and
somewhat disturbing humor, and knowledge of odd customs of the world.

Upon leaving the Bohemian Cafe, Peter, Mike, an maself danced and sang
Hava Nagila.
Maself, the gentile, knew more of the lyrics than either Mike or
Peter, who are in fact Jewish... Mike is the ane the pointed this out.

Weel, 65+ lines is mair than plenty for Minutes of the Meeting,
considering it's mae than a week late.